A jeśli pozycjonowanie to Twoja ostatnia deska ratunku?

Zastanawiałeś się jak zwiększyć przychody firmy. Czy jest jeszcze jakiś sposób na wzrost liczby klientów? Jak ściągnąć ich z sieci właśnie do siebie? Na te i inne pytania znajdziesz tu odpowiedź.

Dlaczego Google jest źródłem ruchu dla każdej witryny?

Nieważne, czy to blog, czy sklep internetowy, Google jest jedną z niewielu platform, które udostępniają ruch za darmo. Im starszy jest Twój blog i im więcej treści publikujesz, tym większy ruch wygenerujesz w miarę upływu czasu. Jest to bardzo prosta praktyczna zasada, która zawsze działała i będzie działać przez wiele lat. Pisząc bloga czy prowadząc aktualności albo porady na swojej stronie:

  • Możesz przekazać to, co robisz i w czym jesteś naprawdę dobry
  • Wydajesz się znacznie bardziej kompetentny jeśli na stronie masz opracowany dobry tekst SEO
  • Łatwiej Ci znaleźć, gdy tekst zawiera słowa kluczowe
  • Łatwiej jest Ci znaleźć naprawdę dobrych pracowników, ponieważ stajesz się dla nich bardziej atrakcyjnym pracodawcą
  • Jesteś lepiej postrzegany i dzięki temu częściej będziesz polecany
  • W efekcie zarabiasz znacznie więcej pieniędzy

To wszystko to dobry powód aby postawić na jasne, przekonujące i unikalne treści. Jeśli nie masz czasu na ich kreowanie, możesz sprawę powierzyć specjaliście – Copywriter to dobry trop. Pomyśl, czy nie lepiej byłoby wykorzystać własny czas i możliwości na główny biznes, w którym jesteś naprawdę mocny?

Pozycjonowanie to dobry kierunek dla każdej marki 

Pozycjonowanie firmy to ważna strategiczna decyzja, która pozwoli Ci odnieść sukces na rynku w dłuższej perspektywie. To podstawa komunikacji Twojej marki i działań marketingowych.

Dzięki sprytnie dobranemu pozycjonowaniu możesz wyraźnie wyróżnić się na tle konkurencji i stać się istotnym i namacalnym dla swojej grupy docelowej. Swoją strategią pozycjonowania dążysz do osiągnięcia przez swoją firmę, wyjątkowej pozycji na rynku, zostawiając konkurencję w tyle. Zatem:

  • 💪Zmaksymalizuj potencjał swojej strony internetowej
  • Wykorzystaj teksty internetowe jako centralny element marketingu online
  • Daj swoim czytelnikom orientację w Twojej witrynie
  • Zachwyć czytelników udanymi treściami
  • Twórz wartość w formie tekstowej, nie puste obietnice
  • Używaj treści, aby zachęcić do pobierania poradników lub zakupu
  • Dodaj Newsletter lub eBook jako wartość dodaną

Pozycjonowanie w sensie marketingowym  oznacza, że produkt lub usługa, marka lub firma jest nacechowana pożądanymi właściwościami. Najważniejszym warunkiem każdej strategii  pozycjonowania jest zawężenie grupy docelowej. Obowiązuje główna zasada: „Każdy, kto chce dotrzeć do wszystkich grup docelowych, nie zostanie przez nikogo dostrzeżony”. Z kolei skupienie się na konkretnej grupie docelowej, oznacza jednoznaczne zaoferowanie tym klientom najlepszego rozwiązania dopasowanego do ich potrzeb. W efekcie jesteś widoczny, sprzedajesz i zarabiasz. Dodatkowo umacniasz pozycję i brand. Dlatego skuteczne pozycjonowanie sprawia, że małe i średnie firmy mogą szybko osiągnąć pozycję lidera rynkowego w swojej branży. Warto w tym miejscu dodać, że cały proces nie trwa miesiąc, to kwestia dłuższej perspektywy, jednak potencjalne korzyści przewyższają nakłady, a jeśli tak jest to znaczy, że się opłaca. 

Nie chowaj głowy w piasek, pokaż się światu. Chętnie odpowiem na dodatkowe pytania i wskażę drogę do celu.